Skip to content

Vyrobené s láskou 🪵❤️

Reklamácie a záručné podmienky

Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode je 24 mesiacov s výnimkami stanovenými zákonom. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za chyby (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra). Záruka sa nevzťahuje na bežne opotrebenie veci(alebo jej časti)spôsobené používaním, mechanické poškodenie výrobku spôsobené kupujúcim, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ,ako bol uvedený v návode na používanie, zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, poškodenie tovaru nadmerným zaťažovaním , používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok. Zo zodpovednosti sú taktiež vyňaté chyby alebo poškodenie výrobku, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.

Pri chybe, ktorá sa dá odstrániť a objaví sa počas záručnej doby, máte nárok
na bezplatné a riadne odstránenie chyby. V prípade chyby, ktorá sa nedá odstrániť, alebo viackrát opakovanej odstrániteľnej chyby (viac ako 2-krát), alebo väčšieho počtu rôznych odstrániteľných chýb, ktoré bránia riadnemu užívaniu tovaru ako tovaru bez chyby, predávajúci vybaví reklamáciu
v závislosti od vášho rozhodnutia možnými spôsobmi: výmenou tovaru, primeranou zľavou z tovaru alebo odstúpením od kúpnej zmluvy.

Reklamáciu si môžete uplatniť na adrese:
Pred tým, ako nám tovar budete posielať späť na reklamáciu, nás, prosím, vždy vopred kontaktujte. 

Po prijatí tovaru bude reklamácia vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. 
O výsledku reklamácie budete informovaní bezprostredne po rozhodnutí
o oprávnenosti reklamácie e-mailom alebo telefonicky. 

Ak ide o tovar, u ktorého bola cena znížená kvôli jeho materiálovej chybe, záruka sa nevzťahuje na túto chybu. Záruka sa nevzťahuje na chybu alebo poškodenie, ktoré vzniklo nesprávnym ošetrovaním, skladovaním, používaním v rozpore s účelom, na ktorý je tovar určený, alebo používaním v rozpore
s inštrukciami, ktoré sú pribalené v zásielke produktu. 

Záruka sa nevzťahuje na rozdielnu farebnosť reálneho produktu voči jeho vyobrazeniu na fotografiách použitých na tejto stránke, pretože nevieme garantovať, ako sa farby zobrazujú na vašom displeji.

Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry. Kupujúci je povinný spolu s tovarom zaslať aj popis chyby na našu emailovú adresu.

Adresa na zasielanie reklamácii:

Alola s.r.o., Komenského 7, 90001 Modra

V prípade, že bol reklamovaný tovar poslaný poštou prípadne prepravnou spoločnosťou, dopravné náklady spojené s odoslaním  reklamácie na adresu predávajúceho hradí kupujúci. Odoslanie reklamovaného tovaru späť zabezpečuje predávajúci poštou na svoje náklady. Akýkoľvek iný spôsob prepravy reklamovaného tovaru späť, na vyslovenú žiadosť kupujúceho  hradí kupujúci.

Za vybavenie reklamácie sa považuje odovzdanie výrobku kupujúcemu po oprave, výmene alebo zamietnutí reklamácie, príp. vrátenie peňazí pri odstúpení od zmluvy.