Skip to content

Vyrobené s láskou 🪵❤️

Všeobecné obchodné podmienky

  1. Všeobecné ustanovenia

Tieto všeobecné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré vyplývajú z kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku medzi predávajúcim a kupujúcim, predmetom, ktorého je nákup tovaru prostredníctvom internetového obchodu na stránke alola.sk. Tieto obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou takejto zmluvy.

Ustanovujúce obchodné podmienky medzi predávajúcim a kupujúcim:

Prevádzkovateľom/ predávajúcim v internetovom obchode alola.sk je Marcel Trubač, Dominika Trubačová, Komenského 7, 90001 Modra, IČO: 54443571, DIČ: 2121661861, zapísaní v obchodnom registri okresného súdu Bratislava 1 dňa: 1.6 2022, vložka číslo: 158867/B

Email: info@alola.sk

Telefón: +421 904 267 517

Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba nakupujúca prostredníctvom internetového obchodu alola.sk. Kúpa prebieha na základe objednania tovaru/produktu a následného  odoslania elektronického  formuláru formou objednávky.

Objednanie tovaru:

Tovar môže kupujúci objednať prostredníctvom nákupného košíka na alola.sk

Pri objednávaní ako fyzická osoba – nepodnikateľ uveďte Vaše meno, priezvisko, adresu kam má byť doručený tovar, telefónne číslo a e-mail. Ak nakupujete ako právnická osoba (na firmu alebo živnosť) v objednávke tiež uveďte vaše obchodné meno, IČO, DIČ / IČ DPH a fakturačnú adresu ak je odlišná od adresy doručenia

Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci potvrdzuje, že rozumie obsahu obchodných podmienok  a súhlasí s nimi.

Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš email bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky. Na Vami uvedenú emailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.

Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ust. § 3 ods. 1 zákon č.102/2014 Z.z. Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 

Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar v dohodnutú cenu.

Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky.

Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednaný tovar. V takomto prípade kupujúcemu ihneď vráti uhradenú sumu v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný tovar, alebo iné riešenie, ak s tým kupujúci súhlasí. Predávajúci má právo zrušiť objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne uvedenú alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť).

Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ustanovenia § 3 ods 1 Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov prevádzajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

V prípade, ak objednávateľ nezaplatí a neprevezme objednaný tovar mimo situácie poškodenia tovaru pri doručení (zásielka sa vráti ako nedoručená bez zavinenia prevádzkovateľa, napr. ak zmluvný prepravca adresáta nenašiel, nevyrozumel o uložení zásielky, objednávateľ zásielku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal, a pod. ), prevádzkovateľ môže požadovať náhradu škody spôsobenej porušením povinnosti, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta. Zmluvná pokuta je v takom prípade stanovená minimálne vo výške zaplateného poštovného a maximálne vo výške 50% z celkovej ceny objednávky. Objednávateľovi, ktorý neprevzal objednávku bude zaslaná správa e-mailom so žiadosťou o informáciu, čo ďalej robiť s jeho objednávkou. Na odpoveď na túto výzvu má objednávateľ termín 7 dní odo dňa odoslania správy. Ak objednávateľ požiada o opätovné odoslanie takto vrátenej zásielky, prevádzkovateľ doúčtuje k celkovej cene zásielky druhý manipulačný poplatok a poštovné podľa platného cenníka. Opätovné odoslanie takto vrátenej zásielky je možné len na základe úhrady vopred. Pokiaľ objednávateľ na výzvu prevádzkovateľa v určenom termíne neodpovie, objednávka bude zo strany prevádzkovateľa stornovaná.

 

Vyhradzujeme si právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ak sa objednaný tovar nenachádza v našom sklade a na obmedzenie maximálneho množstva tovaru, ktoré si môže objednať jeden zákazník. Ak zaplatíte za objednaný tovar a my nebudeme schopní vám ho doručiť, budeme vás okamžite kontaktovať za účelom dohody o ďalšom postupe a bezodkladného vrátenia peňazí. Doba vrátenia vynaložených prostriedkov je závislá na dohodnutom spôsobe, ale nesmie prekročiť 14 dní od vykonania úhrady. 

VOP platia v znení uvedenom na internetovej stránke prevádzkovateľa v deň odoslania elektronického formulára s objednávkou s výnimkou ak je medzi oboma stranami vyslovene dohodnuté inak. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto VOP. Povinnosť písomného oznámenia zmeny VOP je splnená umiestnením na internetovej stránke obchodu.

Tieto VOP sú platné od 1.6.2022 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť VOP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

 

Platobné a dodacie podmienky

Objednaný tovar Vám pošleme slovenskou poštou alebo kuriérskou službou DPD najskôr o 1 až 6 dní od obdržania objednávky. Najviac môže trvať 20 dní. Kupujúci si pre zadávaní objednávky zvolí spôsob dodania.

Ceny jednotlivých produktov zobrazených na stránke internetového obchodu sú aktuálne a platné. Ceny sú uvádzané vrátane DPH, okrem nákladov na doručenie. 

Konečná cena je tvorená cenou tovaru a cenou za dopravu vypočítanou podľa hodnoty objednaného tovaru a adresy dodania.

Platbu môžete uskutočniť prostredníctvom bankového prevodu na účet predávajúceho, alebo dobierkou.

Platba je možné iba v mene EUR.

Faktúra bude pribalená v balíku spolu s tovarom.

Faktúra zároveň slúži ako záručný list.

Miesto odberu je stanovené na základe zadaných údajov pre doručenie v objednávke kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.

Tovar je primerane zabezpečený a zabalený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky a v prípade poškodenia zásielku neprebrať od  doručovateľa. Kupujúci aj predávajúci sa takto vyhnú zbytočným nákladom na prípadnú reklamáciu tovaru.

Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom , keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru.

Vrátenie tovaru

Kupujúci v súlade so Zákonom 102/2014 § 7 ods. 1, oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od vybavenej objednávky (podľa zákona „od kúpnej zmluvy“, ak už kupujúci prevzal tovar) do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. 

Odstúpiť od zmluvy môžete v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči a môžete využiť formulár na odstúpenie od zmluvy.

Oznámenie o odstúpení od zmluvy pošlite na adresu:

Alola s.r.o, Komenského 7, 90001 Modra, alebo na náš email

Najneskôr do 14 dní odstúpenia od zmluvy nám tovar doručte alebo
po predchádzajúcej dohode odovzdajte osobne na adrese:

Alola, s.r.o
Komenského 7
90001 Modra
Slovensko

Najneskôr do 14 dní od doručenia oznámenia vám vrátime vaše prostriedky vynaložené na kúpu tovaru vrátane poštovného, ktoré ste uhradili pri kúpe. Peniaze vám vrátime na bankový účet, ktorý uvediete v oznámení o odstúpení od zmluvy.

14 dňová lehota na vrátenie tovaru neslúži na bezplatné vyskúšanie si produktu. Vrátiť môžete len nepoužitý a neopratý tovar. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Tovar vrátený formou dobierky nepreberieme.

Reklamácie a záručné podmienky

Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode je 24 mesiacov s výnimkami stanovenými zákonom. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za chyby (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra). Záruka sa nevzťahuje na bežne opotrebenie veci(alebo jej časti)spôsobené používaním, mechanické poškodenie výrobku spôsobené kupujúcim, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ,ako bol uvedený v návode na používanie, zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, poškodenie tovaru nadmerným zaťažovaním , používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok. Zo zodpovednosti sú taktiež vyňaté chyby alebo poškodenie výrobku, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.

Pri chybe, ktorá sa dá odstrániť a objaví sa počas záručnej doby, máte nárok
na bezplatné a riadne odstránenie chyby. V prípade chyby, ktorá sa nedá odstrániť, alebo viackrát opakovanej odstrániteľnej chyby (viac ako 2-krát), alebo väčšieho počtu rôznych odstrániteľných chýb, ktoré bránia riadnemu užívaniu tovaru ako tovaru bez chyby, predávajúci vybaví reklamáciu
v závislosti od vášho rozhodnutia možnými spôsobmi: výmenou tovaru, primeranou zľavou z tovaru alebo odstúpením od kúpnej zmluvy.

Reklamáciu si môžete uplatniť na adrese:
Pred tým, ako nám tovar budete posielať späť na reklamáciu, nás, prosím, vždy vopred kontaktujte. 

Po prijatí tovaru bude reklamácia vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. 
O výsledku reklamácie budete informovaní bezprostredne po rozhodnutí
o oprávnenosti reklamácie e-mailom alebo telefonicky. 

Ak ide o tovar, u ktorého bola cena znížená kvôli jeho materiálovej chybe, záruka sa nevzťahuje na túto chybu. Záruka sa nevzťahuje na chybu alebo poškodenie, ktoré vzniklo nesprávnym ošetrovaním, skladovaním, používaním v rozpore s účelom, na ktorý je tovar určený, alebo používaním v rozpore
s inštrukciami, ktoré sú pribalené v zásielke produktu. 

Záruka sa nevzťahuje na rozdielnu farebnosť reálneho produktu voči jeho vyobrazeniu na fotografiách použitých na tejto stránke, pretože nevieme garantovať, ako sa farby zobrazujú na vašom displeji.

Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry. Kupujúci je povinný spolu s tovarom zaslať aj popis chyby na našu emailovú adresu.

Adresa na zasielanie reklamácii:

Alola s.r.o., Komenského 7, 90001 Modra

V prípade, že bol reklamovaný tovar poslaný poštou prípadne prepravnou spoločnosťou, dopravné náklady spojené s odoslaním  reklamácie na adresu predávajúceho hradí kupujúci. Odoslanie reklamovaného tovaru späť zabezpečuje predávajúci poštou na svoje náklady. Akýkoľvek iný spôsob prepravy reklamovaného tovaru späť, na vyslovenú žiadosť kupujúceho  hradí kupujúci.

Za vybavenie reklamácie sa považuje odovzdanie výrobku kupujúcemu po oprave, výmene alebo zamietnutí reklamácie, príp. vrátenie peňazí pri odstúpení od zmluvy.